Нашкерська М. М. Методологічні аспекти оцінки та аналізу ринкового потенціалу та його структурних складових / М. М. Нашкерська // Бізнес Інформ. - 2018. - № 11. - С. 140-146. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.Досліджено структурні складові ринкового потенціалу, визначено їх сутність та формулювання системи показників. Основними складовими ринкового потенціалу є виробничий, інноваційний, споживчий потенціали і ринкова інфраструктура. Розглянуто сутність складових ринкового потенціалу, зокрема регіонального. Запропоновано здійснювати аналіз і оцінювати складові ринкового потенціалу за такими напрямами: інноваційного потенціалу - за виробничо-технологічним, науково-інтелектуальним, управлінсько-організаційним; споживчого потенціалу - за купівельною спроможністю учасників ринку (споживачів) придбавати товари і послуги та насиченістю ринку товарами і послугами; виробничого - за ресурсним і результативним; ринкової інфраструктури - за транспортно-логістичним і інформаційно-аналітичним. У рамках кожного напряму запропоновано систему показників для аналізу та оцінювання окремих потенціалів та розрахунку інтегрального показника ринкового потенціалу. У перспективі подальшого наукового розвитку потребує методологічне вдосконалення кількісного оцінювання ринкового потенціалу та його складових на основі запропонованої системи показників. Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)0-17
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж14572 Пошук видання у каталогах НБУВ
Повний текст Наукова періодика України
![](/irbis_nbuv/images/info.png) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|