Савицька Н. Л. Управління результативністю маркетингу в контексті сталого розвитку підприємства: теоретико-методичний аспект / Н. Л. Савицька, І. Ю. Мелушова // Бізнес Інформ. - 2018. - № 11. - С. 346-351. - Бібліогр.: 13 назв. - укp.Мета роботи - окреслення теоретико-методичних засад управління результативністю маркетингу в контексті сталого розвитку підприємства. Запропоновано науково-методичний підхід до управління результативністю маркетингу на засадах сталого розвитку підприємств, який базується на ухваленні збалансованих маркетингових рішень на основі комплексу цільових орієнтирів, з урахуванням інтересів власників бізнесу, пріоритетів довгострокового розвитку ресурсного забезпечення, виробництва та збуту, а також соціальних потреб суспільства і захисту навколишнього середовища. На відміну від відомих, підхід, викладений у статті, дозволяє здійснювати управління результативністю маркетингу на двох рівнях: завоювання максимально привабливої конкурентної позиції підприємства на ринку (через одержання запланованого розміру маркетингових результатів) та формування інтегральної результативності у вигляді підвищення вартості бізнесу за рахунок маркетингових джерел. Викладений підхід має концептуальний характер і потребує контекстуалізації відповідно до особливостей економічної діяльності підприємства та конкретного ринку. Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)290-211.1
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж14572 Пошук видання у каталогах НБУВ Повний текст Наукова періодика України Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|