РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000698825<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Шевченко Л. C. 
Підготовка майбутніх учителів до інноваційної педагогічної діяльності: контекстний підхід / Л. C. Шевченко // Інформ. технології в освіті : зб. наук. пр.. - 2017. - Вип. 1. - С. 180-190. - Бібліогр.: 15 назв. - укp.

Інноваційні процеси в освіті виникали в різні історичні періоди і визначали її розвиток. Аналіз теоретичних та експериментальних досліджень показав, що нині у вчителів виникають труднощі в процесі розробки та впровадження інноваційних технологій, виборі найбільш оптимальних педагогічних методів і засобів. Широке поширення інновацій зумовлює зміни в системі підготовки майбутніх педагогів до професійної діяльності. Провідним завданням вищої педагогічної освіти є підготовка вчителя, який володіє розвиненими особистісними та професійними якостями, здатного здійснювати інноваційну педагогічну діяльність. Розв'язання цієї стратегічної задачі вимагає організації цілеспрямованої підготовки майбутніх учителів до інноваційної педагогічної діяльності в умовах системи вищої педагогічної освіти, сприяючи їх професійному та особистісному становленню, формуванню інноваційного потенціалу та інноваційної культури. У зв'язку з цим виникає необхідність пошуку підходів до навчання, що орієнтовані на майбутній зміст професійної діяльності. На наш погляд, цим вимогам повною мірою відповідає контекстний підхід, що забезпечує послідовне, неперервне і систематичне формування готовності майбутніх учителів до інноваційної педагогічної діяльності. Проаналізовано особливості підготовки майбутніх учителів до інноваційної педагогічної діяльності та визначено можливості застосування контекстного навчання у педагогічних ВНЗ; розглянуто результати опитування починаючих учителів шкіл та професійно-технічних закладів та виділено низку інноваційних форм, методів і технологій для реалізації системи контекстного навчання, що дозволяють поєднати навчальну, квазіпрофесійну і навчально-професійну діяльність, а саме: розробка, наповнення і використання електронних навчальних ресурсів, електронних навчально-методичних комплексів; залучення студентів до самостійної освітньої діяльності засобами Веб-сервісів; виконання індивідуальних і групових проектів на основі Веб-квестів та Блог-квестів, у яких здійснюється інтерактивне навчання у контексті майбутньої професійної діяльності. Наведено приклади їх розроблення і використання в освітньому процесі.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.2

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж73466 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Повний текст  Наукова періодика України 
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського