Холошин І. В. Використання супутникової навігації у процессі формування геоінформаційної компетентності учнів на уроках географії / І. В. Холошин // Інформ. технології в освіті : зб. наук. пр.. - 2017. - Вип. 2. - С. 81-94. - Бібліогр.: 15 назв. - укp.Супутникова навігація як один з базових елементів геоінформаційних технологій стає невід'ємною частиною життя сучасного суспільства. У цьому зв'язку ми повинні готувати підростаюче покоління до необхідності і доцільності практичного використання супутникової навігації. Крім того, даний напрямок у геоінформатиці має стати важливим елементом освітнього процесу, оскільки відкриває перед учителем необмежені можливості завдяки використанню навігатора в якості освітнього технічного пристрою, а технології глобального позиціонування і в якості одного з педагогічних елементів. Розглянуто теоретичні засади використання супутникового навігатора при формуванні геоінформаційної компетентності учнів на уроках географії: освітні функції пристрою, які він може виконувати у навчальному процесі; закономірності формування вмінь в учнів та педагогічні результати, зумовлені властивостями інформації, одержуваної за допомогою навігатора; головні принципи використання супутникової навігації в навчальному процесі; рівні компетентності знань школярами технологій глобального позиціонування та ін. На конкретних прикладах проаналізовано педагогічні технології запровадження супутникової навігації у практику сучасної школи в різних формах організації навчання. Індекс рубрикатора НБУВ: Д8р(4УКР)21-3
Шифр НБУВ: Ж73466 Пошук видання у каталогах НБУВ Повний текст Наукова періодика України Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|