Lytvynova S. G. Corporate Social Networks in Education: Experience of Use = Корпоративні соціальні мережі в освіті : досвід використання / S. G. Lytvynova, О. Yu. Burov // Інформ. технології в освіті : зб. наук. пр.. - 2017. - Вип. 4. - С. 93-106. - Бібліогр.: 17 назв. - англ.Розглянуто методи, форми та питання безпеки соціальної мережі для школярів. Беручи до уваги зростаючий інтерес учнів до електронних комунікацій в електронних соціальних мережах (ЕСМ), описується їх місце в інформаційному освітньому середовищі. Зроблено класифікацію об'єктів та використання ЕСМ з метою допомоги вчителям та керівництву шкіл у навчанні учнів у корпоративній соціальній мережі. Виявлено основні компоненти корпоративних електронних соціальних мереж (КЕСМ): форми навчальної діяльності (індивідуальна, групова та колективна), форми організації навчання (тестування, дебати, дискусії, фоторепортаж, конкурс есе, віртуальний тур, веб-квест, відео-конференції), а також бази даних. Визначено конкретні аспекти використання певних форм для навчання учнів в ЕСМ залежно від типу соціальних об'єктів (повідомлення, окремі повідомлення, відеофайли, фотографії, аудіофайли, документи, коментарі та бліц-опитування). Обговорено також безпеку використання і вплив ЕСМ та КЕСМ на розвиток соціальної та культурної інтелектуальної діяльності учнів. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.253
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж73466 Пошук видання у каталогах НБУВ Повний текст Наукова періодика України
Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|