РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000699609<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Іванченко А. 
Напрями підвищення конкурентоспроможності підприємств роздрібної торгівлі / А. Іванченко, О. Маркітан // Наук. вісн./Одес. нац. екон. ун-т. - 2018. - № 8. - С. 56-68. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Досліджено та проаналізовано сутність поняття "конкурентоспроможність" та "конкурентоспроможність підприємства". Приведено власне бачення поняття "конкурентоспроможність". Розглянуто погляди вчених на визначення конкурентоспроможності підприємства. Досліджено основні фактори, від яких залежить конкурентоспроможність торговельних підприємств. Охарактеризовано основні риси конкурентоспроможності підприємств роздрібної торгівлі. Позначено основні завдання в сфері підвищення конкурентоспроможності підприємств. Визначено основні організаційні заходи підвищення конкурентоспроможності. Показано основні шляхи вирішення проблем підвищення конкурентоспроможності торговельних підприємств в сучасних економічних умовах. Сформульовано важливі умови забезпечення конкурентоспроможності сучасного підприємства. Розглянуто поняття стратегії торговельного підприємства. Розглянуто та сформульовано етапи розробки конкурентних стратегій підприємств роздрібної торгівлі. Визначено мету конкурентної стратегії. Обгрунтовано чинники підвищення конкурентоспроможності підприємства шляхом стратегічного управління. Досліджено сучасні механізми підвищення конкурентоспроможності підприємства шляхом стратегічного управління. Надано рекомендації по вибору конкурентної стратегії в залежності від формату торговельного підприємства. Надано рекомендації по вибору конкурентної стратегії в залежності від періоду, впродовж якого стратегія діє. Використання запропонованих заходів та стратегій надає змогу досягти єдності дій усіх складників і ланцюгів бізнес-процесів; упровадити ефективну систему управління конкурентоспроможністю з урахуванням клієнтоорієнтованої інноваційної спрямованості та викликів й запитів сьогодення; трансформувати конкурентну політику та конкурентний потенціал підприємства роздрібної торгівлі.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.21-13

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж72117 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Повний текст  Наукова періодика України 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського