РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000699611<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Лисюк А. 
Обгрунтування диверсифікації діяльності підприємства роздрібної торгівлі / А. Лисюк, О. Маркітан // Наук. вісн./Одес. нац. екон. ун-т. - 2018. - № 8. - С. 84-97. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Розглянуто та проаналізовано визначення поняття "диверсифікація" як напрямок стратегічного розвитку підприємства. Проведено класифікацію напрямів диверсифікації діяльності торгових підприємств. Розглянуто погляди вчених економістів на визначення стратегії діяльності підприємств. Надано власне бачення визначення стратегії диверсифікації у роздрібної торгівлі. Визначено можливі напрямки диверсифікації у роздрібної торгівлі. Досліджено основні тенденції, які визначають стратегію розвитку торговельного підприємства у сучасних умовах. Визначено проблеми та основні шляхи ефективного управління процесами диверсифікації на підприємстві в умовах жорсткої конкуренції на прикладі існуючого бізнесу. Проаналізовано можливість максимізації прибутку при використанні стратегії диверсифікації на підприємстві. Обгрунтовано напрямок диверсифікації сфер діяльності на прикладі роздрібної мережі "Алло". Перераховано можливі напрямки диверсифікації підприємства, яке займається торгівлею гаджетами. Визначено, що найбільш доцільним напрямком диверсифікації могло би буту участь у проектах "розумний дім". Наведено докази про комерційну доцільність такого напрямку диверсифікації. Оскільки ринок телефонії, побутової техніки та портативної техніки вже досить насичений, компанія має можливість оволодіти новим сегментам ринку, який вже знайшов своє місце у розвинених країнах та пропонує великий спектр товарів та послуг. На прикладі підприємства роздрібної торгівлі ТОВ "Алло" було розроблено низку заходів для підвищення ефективності роботи із споживачами, розширення асортименту та закріплення ведучих конкурентних позицій на ринку з урахування проведення диверсифікації сфер діяльності.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.21

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж72117 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського