Терентьєва Н. О. Особливості збереження психічного здоров'я викладачів ВНЗ в умовах рейтингування / Н. О. Терентьєва, С. В. Яшник // Лікар. справа. - 2017. - № 7. - С. 260-272. - Бібліогр.: 11 назв. - укp.Мета роботи - дослідження чинників стресогенності професорсько-викладацького складу вищих навчальних закладах країни. Використано комплекс загально-наукових теоретичних методів, які відповідають методологічному та практичному концептам пілотного дослідження, грунтованого на взаємопов'язаній основі таких підходів як цілісний, системний, синергетичний, комплексний, діяльнісний, культурно-антропологічний та ін. Надано відомості про рейтинги професорсько-викладацького складу університетів, де працюють автори публікації. Рейтингування представлено як управлінська інновація, яку або підтримують або ігнорують викладачі ВНЗ. Позиції рейтингу є як практично недосяжними для викладачів, інші реальні для досягнення як викладачам з науковими званнями та вченими ступенями так і без. Діяльність викладача розглянуто як діяльність за особливих умов, які спричиняють стреси, конфлікти, психосоматичні прояви тощо. Обрано наукову діяльність, оскільки вона засвідчує створення нового знаннєвого продукту, що є доволі складним та вимагає інтелектуальних і часових ресурсів, яких протягом 10 навчальних місяців не вистачає для укладання підручника, монографії, дисертаційного дослідження, розробки держбюджетної теми тощо. Оптимізація власної діяльності є ключовим завданням сучасних вітчизняних науковців, діяльність яких передбачає і низку репрезентаційних офіційних наукових заходів. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч48.42 + Ю935.212
Рубрики:
Шифр НБУВ: Жс20661 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|