Алєксєєва Г. М. Досвід використання засобів електронного навчання у інклюзивному освітньому ВНЗ / Г. М. Алєксєєва, О. В. Антоненко, К. О. Жадан, М. В. Лифенко // Фіз.-мат. освіта. - 2018. - № 4. - С. 17-24. - Бібліогр.: 18 назв. - укp.Розглянуто питання, пов'язані з електронним навчанням у закладах вищої освіти. За сучасних умов інформаційно-комунікаційні технології істотно змінили ринкову конкуренцію IT-фахівців, наділивши учасників ринку абсолютно новими інструментами та каналами впливу на свідомість масової аудиторії у сфері освітніх послуг. Наведено аналіз теоретичних досліджень і програмних розробок у галузі електронного навчання, який доводить стійкі тенденції ефективності впровадження електронного навчання протягом життя, що вимагає системної трансформації організаційних і педагогічних основ навчання. Наведено результати дослідження проблеми інклюзії в вищій освіті на прикладі навчання студентів із вадами зору Бердянського державного педагогічного університету засобами електронного навчання. Описано приклади розробок (освітнє Інтернет-середовище для людей із вадами зору, і для людей, які зовсім втратили зір із професійного навчання комп'ютерним технологіям, де теми мають аудіо та відео супровід, додається методичний матеріал, який частково надає DAISY-формат). Виділено ключові напрямки електронного навчання в сфері освіти, що в сукупності слугують наочною ілюстрацією трансформації навчання, з одного боку, і доступності технологічних інновацій як основи експериментальних досліджень з іншого. Наведено основні фактори успішного впровадження e-освіти в закладах вищої освіти, зокрема за умов інклюзії. Виявлено, що за останні роки комп'ютеризація вишів значно вплинула на швидкість, доступність та інші показники навчання, а також на зацікавленість студентів в освітньому процесі. Визначено тенденції розвитку досліджень в області електронного навчання за умов інклюзії та підкреслено необхідність розкриття досвіду вищих навчальних закладів щодо впровадження комп'ютерних технологій і спеціальних дидактичних методик у процес навчання студентів із особливими потребами. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.253 + Ч430.94 + Ч433.94
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж101424 Пошук видання у каталогах НБУВ
Повний текст Наукова періодика України Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) ![](/irbis_nbuv/images/info.png) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|