РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000702121<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Крамаренко Т. Г. 
Проблеми підготовки учителя до впровадження елементів STEM-навчання математики / Т. Г. Крамаренко, О. С. Пилипенко // Фіз.-мат. освіта. - 2018. - № 4. - С. 90-95. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

Проаналізовано проблеми підготовки вчителів математики та інформатики щодо використання сучасних технологій навчання, зокрема, впровадження елементів STEM-навчання математики учнів у закладах середньої освіти. Основною ідеєю STEM-освіти є навчання за чотирма профільними напрямками у міждисциплінарному та прикладному спрямуваннях. Це сприяє підготовці компетентних фахівців для високотехнологічних виробництв і забезпечує високий науковий потенціал суспільства. Розглядаючи питання STEM-освіти, STEM-компетентностей, досліджено, що запровадження таких форм навчання сприяє зацікавленню учнів до вивчення математики. Тому є доцільною базова підготовка учителів математики та інформатики щодо впровадження STEM-освіти. Наведено приклади щодо використання таких актуальних форм навчання як "перевернутий" клас, занурення, парні та групові форми роботи; лабораторні та проектні роботи. Акцентовано увагу на використанні STEM-проектів, що сприяє творчому розвитку учнів, готує їх до вирішення проблемних ситуацій в повсякденному житті. Використання методу проектів має забезпечувати сукупність дослідницьких, пошукових, проблемних, творчих підходів. Обгрунтовано необхідність використання у навчанні математики систем динамічної математики, зокрема Gran та GeoGebra. Використання зазначених засобів допоможе забезпечити чіткість графіки, візуалізацію досліджуваних математичних об'єктів, виразів, ілюстрацію методів побудови. Актуальною є підготовка учителів математики та інформатики до проведення уроків робототехніки. Через реалізацію міжпредметних зв'язків учні практично застосовують теоретичні знання, краще розуміють математичні поняття. Проаналізовано низку дослідницьких завдань для вивчення теорії ймовірностей і математичної статистики, у тому числі для використання систем динамічної математики, для розуміння закону великих чисел.


Індекс рубрикатора НБУВ: В1р21р3

Шифр НБУВ: Ж101424 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Повний текст  Наукова періодика України 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського