Молнар О. С. Ефективність застосування інтернет-технологій в діяльності українських туристичних підприємств / О. С. Молнар, В. В. Петрик, Р. Моняк // Формування ринк. відносин в Україні : зб. наук. пр.. - 2019. - № 1. - С. 124-129. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.Предмет дослідження - ефективність застосування інтернет-технологій в діяльності українських туристичних підприємств. Мета дослідження - підвищення ефективності застосування інтернет-технологій в туристичній діяльності. Використані діалектичний метод наукового пізнання, метод аналізу і синтезу, порівняльний метод, метод узагальнення даних. Виділено три основні функції, які виконують сучасні інформаційні та інтернет-технології діяльності туристичних підприємств, а саме: функцію забезпечення інформацією, функцію реклами та просування туристичного продукту, функцію логістики та продажу туристичних послуг. Визначені основні способи реалізації логістичних та збутових функцій туристичних підприємств. Виявлені ключові недоліки в організації управління інтернет-комунікаціями туристичних підприємств. Висновки: результатами проведеного дослідження стали наступні висновки: виявлення основних функціональних сфер застосування інтернет-технологій для організації комунікаційного процесу туристичних підприємств; окреслено ключові недоліки в організації управління інтернет-комунікаціями туристичних підприємств. Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4Укр)441.358.1ф
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж69574 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|