Semjon J. Design of docking system for mobile robotics platform type AGV = Проектування док-станції для мобільної робототизованої платформи типу AGV / J. Semjon, J. Grexa, P. Mako // Техн. науки та технології. - 2018. - № 4. - С. 210-215. - Бібліогр.: 6 назв. - англ.Автоматична зарядка акумуляторів на платформах типу AGV надає змогу максимально використовувати їх потенціал. Безпечне та швидке розміщення AGV на док-станції, що оснащена відповідними контактами, скорочує час зарядження, а також вартість покупки пристрою. Мета роботи - розробка автоматичної док-станції і зарядного пристрою із вживаної портативної зарядної станції. Під час проектування необхідно було забезпечити належне положення платформи AGV щодо док-станції. Проблема швидкої та надійної зарядки мобільних сервісних роботів дуже актуальна. Причиною цього є зростаюче розгортання платформ автономних керованих транспортних засобів (AGV) у різних промислових і сервісних застосуваннях. Транспортні послуги виникають через необхідність перевозити медикаменти і медикаменти у багатоповерхові будівлі лікарні. Рух робота між поверхами реалізується за допомогою ліфтів, які використовуються персоналом лікарні. Мета дослідження - спроектувати док-станцію з використанням вживаного зарядного пристрою. Розробка була спрямована на створення відповідної системи передачі енергії між зарядним пристроєм і батареями платформи AGV. Обмеження за вартістю всього об'єкта становило 2000 євро. Використання стикувальних і зарядних станцій для мобільних сервісних роботів залежить від багатьох параметрів. Зокрема, параметри залежать від галузі використання, розміру батарей для зарядки і кількості роботів, що заряджаються на станції. Час зарядки й ціна покупки також важливі. Завдання дослідження - розроблення конструкції док-станції для платформи AGV. На початку було створено 3 варіанта, з яких було вибрано найбільш відповідне рішення з використанням методу оцінки. Однак перед проектуванням конструкції док-станції було необхідно змінити наявну конструкцію платформи AGV, щоб вона могла бути підключена до механізму зарядки док-станції. Конструкція док-станції передбачає наявність зарядного механізму. Ці механізми забезпечують зарядку і управління платформою AGV до док-станції. Механізми не залежать один від одного, так як механізм зарядки активується пізніше, ніж механізм приводу. Згодом було розроблено конструкцію док-станції, яку можна закріпити на підлозі або на стіні. На док-станції є зарядний пристрій від Hoppecke, який забезпечує зарядку платформи AGV. На габаритні розміри док-станції суттєво впливали розміри вищезгаданого зарядного пристрою. Було встановлено, що в майбутньому на док-станції не будуть потрібні нові й більш досконалі технології, оскільки платформи AGV можна орієнтувати без їх допомоги. Розробка нових і більш якісних систем принесе нові можливості управління для платформ AGV і док-станцій. Індекс рубрикатора НБУВ: З965.941 + О162.1
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж101341 Пошук видання у каталогах НБУВ Повний текст Наукова періодика України
Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|