Подшивайлов Ф. Типологічні особливості студентів за показником мотивації досягнення / Ф. Подшивайлов, Л. Подшивайлова, Г. Счастна // Навчання і виховання обдар. дитини: теорія та практика : зб. наук. пр.. - 2018. - Вип. 2. - С. 78-87. - Бібліогр.: 11 назв. - укp.Обгрунтовано доцільність використання квадріполярної моделі для побудови типології особистості, на засадах якої виділено чотири типи за показником мотивації досягнення: "оптимісти", "сумлінні", "самозахисники", "ті, що змирились". Виявлено п'ять типологічних відмінностей у студентів за показниками: емоційність (як темпераментальна характеристика), доброзичливість у "Я-реальному", схильність підозрювати як тенденція у "Я-ідеальному", орієнтованість на факти (на противагу орієнтації на емоції), активність. Підтверджено наявність відмінностей між типами особистості запоказником мотивації досягнення в середніх значеннях рівнів інтелектуального розвитку. Найбільш високий рівень інтелектуального розвитку мають "самозахисники", на другому місці знаходяться "оптимісти", на третьому - "ті, що змирились", найнижчий рівень виявлено у "сумлінних". Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481 + Ю954.2 + Ю951.71-991
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж73683 Пошук видання у каталогах НБУВ Повний текст Наукова періодика України Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|