Котирло Т. В. Проблеми освіти дорослих: теоретичні аспекти / Т. В. Котирло // Освіта та розвиток обдар. особистості. - 2018. - № 4. - С. 11-13. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.Визначено особливості освіти дорослих як процес, за допомогою якого доросла людина сполучає власний індивідуальний досвід, що накопичується в практичній діяльності з колективним досвідом інших людей, з широким соціальним досвідом. Проаналізовано характеристики, що притаманні дорослій людині, яка навчається. Описано етапи перетворення внутрішнього світу дорослої людини під час навчання. Визначено категорії, що пов'язані з перетворенням внутрішнього світу дорослої людини: категорія потреб, детермінована рівнем духовності, людяності, розумності; категорія здібностей, зумовлена природними задатками; категорія внутрішніх норм, пов'язана з інформованістю, правилами власних дій. Висвітлено фактори, що впливають на ставлення дорослих до навчання: мотивація навчальної діяльності дорослих, характер позиції дорослих у навчанні, вплив практичного досвіду дорослих на засвоєння знань. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж100965 Пошук видання у каталогах НБУВ
Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|