РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000703731<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Kurbanov I. 
The main role of professional competence teacher of the modern times = Основна роль професійної компетентності викладача сучасності / I. Kurbanov // Освіта та розвиток обдар. особистості. - 2018. - № 4. - С. 28-31. - Бібліогр.: 6 назв. - англ.

Визначено розуміння сутності професійної компетентності і в контексті сучасної модернізації освіти обгрунтовано важливість її формування у викладача у закладах вищої освіти. Основоположною специфікою педагогічної діяльності викладача (поєднання педагогічної діяльності з науково-дослідною роботою), виділяються структурні компоненти професійної компетентності викладача закладу вищої освіти, акцентуючи професійно важливі особистісні якості викладача. Як відомо, викладацька діяльність - це управлінська діяльність і для її успішної реалізації викладач повинен володіти організаторською компетентністю, що включає знання в області менеджменту освіти: поняття про менеджмент, його цілі, значення, функції та особливості; структура організаторської діяльності викладача. Викладач має вміти виконувати дії щодо: визначення мети навчально-пізнавальної діяльності студентів; планування змісту, підбір методів, засобів навчання щодо викладання дисципліни; підготовки і проведення різних видів занять, організації спільної взаємодії зі студентами, здійснювати контроль за виконанням робіт і оцінкою результатів, забезпечення творчої атмосфери у процесі викладання навчальної дисципліни. Також викладач має самостійно підбирати навчальний матеріал і оптимальні технології для їх викладання, щоб гарантувати, що студенти освоюють значний обсяг інформації за відносно короткий проміжок часу; правильно пла нувати і організовувати заняття, використовуючи активні та інтерактивні методи навчання, що забезпечують процес творчого пізнання і придбання власних знань, розвитку умінь і навичок; сформувати у студентів мотивацію до самостійного навчання і пізнавальної діяльності; ділитися досвідом з колегами і вчитися у них, займатися самоосвітою тощо.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.42

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж100965 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Повний текст  Наукова періодика України 
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського