Шелестова Л. В. Готовність учителя до розвитку творчих здібностей учнів старших класів в умовах профільної освіти / Л. В. Шелестова // Освіта та розвиток обдар. особистості. - 2019. - № 1. - С. 10-16. - Бібліогр.: 16 назв. - укp.На основі позиції низки науковців проаналізовано сутність понять "готовність" до діяльності та "готовність до професійної педагогічної діяльності". Визначено головні компоненти професійної готовності педагога до діяльності: мотиваційний, когнітивний, операційний, вольовий, оцінний. На основі аналізу емпіричного матеріалу з'ясовано рівень готовності вчителів до розвитку творчих здібностей учнів старших класів в умовах профільного навчання за кожним із визначених компонентів. Встановлено, що найкраще в учителів сформовано мотиваційний та оцінювальний компоненти готовності, оскільки всі вчителі усвідомлюють необхідність розвитку творчих здібностей учнів і прагнуть підвищувати власний професійний рівень. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.351.64 + Ч314
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж100965 Пошук видання у каталогах НБУВ Повний текст Наукова періодика України Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|