Доротюк В. І. Психолого-педагогічні чинники готовності вчителя до реалізації компетентнісно-орієнтованого навчання в закладах загальної середньої освіти / В. І. Доротюк // Освіта та розвиток обдар. особистості. - 2019. - № 1. - С. 41-48. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.Зазначено, що важливою ланкою в освіті стає створення психологічних умов, коли учень зможе чітко розуміти власні цілі та завдання в освітньому процесі. Забезпечувати якісний освітній процес мають професійно компетентні вчителі. Звернено увагу на відсутність критеріїв в оцінюванні компетентності вчителя, недостатню розробленість питання, якими саме особистісними якостями він має вололіти. Визначено, які вчитель повинен мати професійні характеристики та які конкретні функції виконувати, які формувати компетентності в учнів. Подано узагальнений портрет учителя. Проаналізовано психологічні якості, що дають змогу з'ясувати ступінь його готовності до забезпечення компетентнісно-орієнтованого навчання. Результати дослідження надають можливість розробити реальну програму підготовки професійних педагогічних кадрів. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.421
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж100965 Пошук видання у каталогах НБУВ Повний текст Наукова періодика України Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|