РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000705042<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Мірясов Ю. О. 
Ефект маркетингу та його вплив на вподобання споживача в моделі оптимального вибору / Ю. О. Мірясов // Проблеми економіки. - 2019. - № 1. - С. 134-140. - Бібліогр.: 14 назв. - укp.

Центральною проблемою цієї роботи є визначення можливостей і об'єктивних обмежень впливу на попит з боку фірм, обгрунтування механізмів і інструментів, що забезпечують формування та управління попитом залежно від типу ринкової структури, до якого належить фірма. Споживчий попит розглядається як дворівнева категорія. Функціональний попит обумовлюється споживчими характеристиками блага й об'єктивними потребами, які вони задовольняють. Формування функціонального попиту підпорядковується принципу раціональності споживача. Нефункціональний попит являє собою варіативну компоненту попиту, який відображає суб'єктивне ставлення споживача до благ і меншою мірою підпорядкований принципу раціональності. Основну роль тут відіграють соціальний, спекулятивний і нераціональний мотиви. Поряд з уже відомими ефектами престижного споживання, сноба і приєднання до більшості в структурі нефункціонального попиту видається можливим виділення ефекту маркетингу, який, по-перше деформує переваги споживача і його функцію корисності, по-друге, веде до нового стану рівноваги споживача, неоптимального з точки зору принципу раціональності. Вплив ефекту маркетингу ілюструється за допомогою моделі оптимального споживчого вибору, в межах якої аналізується зміна індивідуального попиту при зміні цін товарів, а формування нової споживчої рівноваги підпорядковується дії ефектів доходу і заміщення. Показано, що ефект маркетингу в цьому випадку може поглинати або нейтралізувати ефект доходу або ефект заміщення, залежно від типу товарів, що введені в цю модель. Показано, що передумовою трансформації функції корисності і споживчої рівноваги є вертикальна і горизонтальна товарна диференціація, а до інструментів, що породжують ефект маркетингу і впливають на попит, віднесено рекламу та брендинг продукту.


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.322 + У9(4УКР)211.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж100602 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Повний текст  Наукова періодика України 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського