Усик В. І. Освітній кластер як основа формування інформаційної економіки й економіки знань / В. І. Усик // Проблеми економіки. - 2019. - № 1. - С. 149-154. - Бібліогр.: 31 назв. - укp.Мета роботи - розмежування понять "економіка знань", "інноваційна економіка", "інформаційна економіка", "освітній кластер", "освітня сфера". Аналізуючи, систематизуючи й узагальнюючи наукові праці багатьох учених, розглянуто еволюцію цих понять і встановлено взаємозв'язки між ними. Обгрунтовано, що освітня сфера має функціональний та організаційний аспекти. За результатами аналізу визначено, що освітній кластер розглядається як сучасна форма освітньої сфери в межах становлення нових типів економіки, де ядром розвитку є дослідницький університет. Перспективами подальших досліджень у цьому напрямі є, по-перше, аналіз становлення феномена "дослідницького університету" та, по-друге, кількісна оцінка частки освітньої сфери в національній економіці в країнах, що мають різний рівень розвитку, в тому числі в Україні. Подальші дослідження щодо особливостей сфери освіти є важливими для вирішення наукової проблеми формулювання та реалізації в практиці публічного управління освітньою сферою певних фінансових правил. Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)497.40-55 + У9(4УКР)0-55
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж100602 Пошук видання у каталогах НБУВ Повний текст Наукова періодика України Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|