РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000705403<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Domina O. 
Algorithm for selecting the winning strategies in the processes of managing the state of the system "supplier - consumer" in the presence of aggressive competitor / O. Domina, D. Lunin, L. Mikhailova, O. Niskhodovska, O. Barabash, O. Balynska, Y. Paida // Вост.-Европ. журн. передовых технологий. - 2018. - № 6/3. - С. 48-61. - Бібліогр.: 34 назв. - англ.

Розглянуто проблему щодо пошуку оптимальної стратегії ціноутворення компанією-постачальником у разі появи у неї конкурента, що пропонує нижчу ціну продукції. Виникнення такої проблеми породжує необхідність пошуку оптимального шляху зниження своєї відпускної ціни, з метою не програти в агресивному конкурентному середовищі, що формується новими гравцями, що заходять на ринок зі свідомо кращими пропозиціями. Для вирішення цієї проблеми розроблено алгоритм вибору виграшних стратегій на підставі оцінювання стратегічних можливостей конкурента за умов невизначеності. Запропоновано для оцінки вартості товару в системі постачальник - споживач (СПС) використовувати поняття масштабу l-го рівня. Показано, що за такого подання стає можливою безрозмірна оцінка ціноутворення товару, незалежно від його виду або натурального грошового вираження. Для формалізованого опису відносин компанії-постачальника і компанії-конкурента запропоновано використання теорії стратегічних ігор, матриця гри в якій формується на базі універсальних рівнянь регресії. Особливістю запропонованих рішень є те, що значення виграшу в матриці гри визначається рішенням оптимізаційної задачі на базі рівняння регресії, що описує вплив транспортних витрат, прибутку та податку на додану вартість на ціну гри. Встановлено, що за такого опису має місце гра з сідловою точкою і чистої ціною гри z = -0,5. На підставі математичного моделювання встановлено, що вибір компанії-постачальника обмежується стратегіями, в якій власний прибуток має знаходитися поблизу середнього або мінімально можливого значення. Розроблено прогнозну модель стратегічних можливостей конкурента в СПС, що є універсальним рівнянням регресії. На його базі можна зробити коригування числових показників компонентів ціноутворення товару. Показано, що таке коригування допускає наявність декількох альтернатив, які зводять до нуля переваги конкурента. Обгрунтовано обмеження на одержувані рішення, пов'язані з двома обставинами: припущенні про точність визначення компонентів ціноутворення у конкурента і наявністю особливостей оподаткування в міжнародних вантажоперевезеннях.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4Укр)290-861

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24320 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Повний текст  Наукова періодика України 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського