РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000705422<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Setia A. 
The effect of additive on combustion characteristics and cycle to cycle variations on SI engine fueled by gasoline and bioethanol / A. Setia, S. Bambang, M. Ratna, Ya. Iqbal // Вост.-Европ. журн. передовых технологий. - 2018. - № 6/6. - С. 27-36. - Бібліогр.: 31 назв. - англ.

В даний час основне джерело енергії сильно залежить від викопної енергії. Сучасна технологія транспортування також використовує викопні джерела енергії для запалювання двигунів автомобілів. Крім того, електрика, якою в даний час користуються мільярди людей, є результатом використання викопної енергії. Обмеження існуючих джерел викопної енергії і проблема глобального потепління змусили набагато розширити використання поновлюваних джерел енергії та енергозбереження для підтримки доступності енергії. Одним з альтернативних джерел енергії, який в даний час розробляється, є використання біоетанолу як суміші або заміни викопного палива. Використання біоетанолу (C2H5OH) як замінник суміші викопного палива впливає на ефективність двигуна, виробленої паливом. Розглянуто вплив суміші біоетанолового бензину (RON 80) на одноциліндровий двигун з іскровим запалюванням (ІЗ) 125 куб.м., який виконується зі змінами в паливних сумішах (E0, E5, E10 і E15) з додаванням 0,5 об. % оксигенованого циклогексанолу, і це експериментальне випробування проводиться до 800 циклів для кожної паливної суміші з відкриттям дросельної заслінки на 100 % , і змінами швидкості обертання двигуна за 4000 до 8500 об/хв зі збільшенням частоти обертання двигуна кожні 500 об/хв. Робочі характеристики двигуна вимірюються шляхом підключення машини з динамометром, а зміна тиску згоряння в циліндрі вимірюється датчиком тиску. Очікується, що результати випробувань доведуть, що суміш палива з оксигенованим циклогексанолом може знизити COVIMEP у варіаціях циклу до циклу (E10 ++, що становить 4,24 %), так що коливання крутного моменту не відбуваються, що призводить до надійної роботи двигуна або підвищення керованості транспортного засобу, крім того, як продуктивність так і потужність крутного моменту стають кращими.


Індекс рубрикатора НБУВ: О33-082-325 + Л535.5

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24320 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Повний текст  Наукова періодика України 
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського