Ситник Н. І. Особливості менеджменту знань у малому і середньому бізнесі / Н. І. Ситник // Бізнес Інформ. - 2019. - № 1. - С. 415-420. - Бібліогр.: 17 назв. - укp.Розглянуто особливості менеджменту знань (МЗ) у секторі малого і середнього підприємництва (МСП). Менеджмент знань і це управління процесами, що дозволяють створювати, передавати, накопичувати та використовувати знання організації. Використання менеджменту знань відкриває для МСП важливі переваги в розвитку бізнесу. Ідентифіковано чотири групи характеристик МСП, які відрізняють їх від великих компаній і визначають особливості використання МЗ в секторі МСП, а саме: організаційні, економічні, соціальні та специфіка бізнесу компанії. Впровадження і використання МЗ залежить від специфіки бізнесу компаній. Порівняння МСП традиційних галузей та високотехнологічних МСП показало, що специфіка бізнесу визначає потреби компаній у МЗ, усвідомлення значущості знаннєвих ресурсів для бізнесу, доступність інформаційно-комунікативних технологій, підготовленість працівників до використання систем МЗ, інтенсивність використання ІТ-інструментів і конкретних практик менеджменту знань. Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)291.9-55-212.1
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж14572 Пошук видання у каталогах НБУВ Повний текст Наукова періодика України Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|