Panyuk T. Social component of increasing the competitiveness of enterprises = Соціальна складова підвищення конкурентоспроможності підприємств / T. Panyuk, O. Konarivska // Проблеми і перспективи економіки та упр.. - 2018. - № 4. - С. 63-68. - Бібліогр.: 13 назв. - англ.Досліджено соціальну складову підвищення конкурентоспроможності підприємств. З'ясовано, що соціальною складовою є соціальна відповідальність бізнесу, яка виступає однією з конкурентних переваг сучасних підприємств національної економіки. Охарактеризовано поняття соціальної відповідальності та визначено її роль, значення в розвитку підприємств. Визначено, що соціально відповідальні функції підприємства, шляхи розвитку його соціальної інфраструктури, формування та удосконалення систем соціального захисту працівників, впровадження норм етичної поведінки між підлеглими, постачальниками та споживачами - це пріоритетні практичні завдання національної економіки. Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)290-13
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж101286 Пошук видання у каталогах НБУВ
Повний текст Наукова періодика України
 Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|