Дибчук Л. В. Сувенірно-подарункова продукція як потужний інструмент маркетингових комунікацій / Л. В. Дибчук, О. В. Пітик // Держава та регіони. Сер. Економіка та підприємництво. - 2019. - № 2. - С. 36-40. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.Досліджено ринок сувенірно-подарункової продукції як потужний інструмент маркетингових комунікацій. Розкрито її роль для налагодження міжособистісних і колективних зв'язків. Досліджено сучасні тенденції сувенірно-подарункової продукції та зміни у сприйнятті сувенірної продукції у бік "корисних" сувенірів. Підкреслено, що сувенірна продукція є атрибутом бренду країни й елементом привабливості її регіонів. Зауважено, що значної популярності набула крафтова продукція, залишається в тренді рекламний повсякденний текстиль, також актуальним стало створення власного арт-об'єкта. Виокремлено, що однією з нових тенденцій на ринку сувенірної продукції є брендовані, персоналізовані ювелірні прикраси, тематичні корпоративи, презентації з арт-об'єктами, корпоративні календарі. Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.52-211.1
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж23244/екон. та підпр. Пошук видання у каталогах НБУВ Повний текст Наукова періодика України Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|