РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000707032<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Дибчук Л. В. 
Сувенірно-подарункова продукція як потужний інструмент маркетингових комунікацій / Л. В. Дибчук, О. В. Пітик // Держава та регіони. Сер. Економіка та підприємництво. - 2019. - № 2. - С. 36-40. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.

Досліджено ринок сувенірно-подарункової продукції як потужний інструмент маркетингових комунікацій. Розкрито її роль для налагодження міжособистісних і колективних зв'язків. Досліджено сучасні тенденції сувенірно-подарункової продукції та зміни у сприйнятті сувенірної продукції у бік "корисних" сувенірів. Підкреслено, що сувенірна продукція є атрибутом бренду країни й елементом привабливості її регіонів. Зауважено, що значної популярності набула крафтова продукція, залишається в тренді рекламний повсякденний текстиль, також актуальним стало створення власного арт-об'єкта. Виокремлено, що однією з нових тенденцій на ринку сувенірної продукції є брендовані, персоналізовані ювелірні прикраси, тематичні корпоративи, презентації з арт-об'єктами, корпоративні календарі.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.52-211.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23244/екон. та підпр. Пошук видання у каталогах НБУВ 
Повний текст  Наукова періодика України 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського