Білоцерківський О. Б. Використання CRM-систем для управління торговельними підприємствами / О. Б. Білоцерківський // Держава та регіони. Сер. Економіка та підприємництво. - 2019. - № 2. - С. 190-194. - Бібліогр.: 13 назв. - укp.Розглянуто використання CRM-систем для управління торговельними підприємствами України. Наголошено, що рівень інформаційної підтримки українських торговельних підприємств залишається досить низьким. Запропоновано методику рейтингового оцінювання CRM-систем. Для перевірки узгодженості думок експертів щодо рейтингу CRM-систем використовувався експертний метод, де розраховувався коефіцієнт конкордації Кендалла. Проведено порівняльний аналіз шести CRM-систем: Мегаплан, bpm online sales, Bitrix 24, AmoCRM, 1C, Mango за 12-ма ознаками. Визначено СRM-системи, що мають найвищий рейтинг. Перевірено ступінь узгодженості думок експертів щодо рейтингу чотирьох CRM-систем: bpm online sales, Bitrix24, AmoCRM, Мегаплан. Знайдено найбільш відповідне рішення для управління торговельними підприємствами України. Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.1-21ф
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж23244/екон. та підпр. Пошук видання у каталогах НБУВ
Повний текст Наукова періодика України Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) ![](/irbis_nbuv/images/info.png) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|