РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000707058<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Данилюк Н. М. 
Моделі ділової гри підприємств - учасників маркетингового каналу / Н. М. Данилюк // Держава та регіони. Сер. Економіка та підприємництво. - 2019. - № 2. - С. 195-200. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Наведено 4 основні моделі (3 некооперативні та 3 кооперативна) ділової гри підприємств - учасників маркетингового каналу, що надають змогу оцінити можливість оптимального формування доходів підприємств з урахуванням стратегій їх поведінки. Зокрема, до уваги беруться цінова стратегія та стратегія формування витрат на кооперативну рекламу, що, визначаючи особливості поведінки підприємства-виробника та підприємства роздрібної торгівлі (посередника), є основними чинниками впливу на формування їх доходів. Наведено ігрові ситуації, що формують рівновагу Неша, а також рівновагу Стакельберга, відображають можливі розв'язки некооперативної взаємодії виробника і посередника, тоді як кооперативна теоретико-ігрова модель надає змогу аналітично представити розв'язок задачі максимізації прибутку маркетингового каналу.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)29в610.6

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23244/екон. та підпр. Пошук видання у каталогах НБУВ 
Повний текст  Наукова періодика України 
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського