Данилюк Н. М. Моделі ділової гри підприємств - учасників маркетингового каналу / Н. М. Данилюк // Держава та регіони. Сер. Економіка та підприємництво. - 2019. - № 2. - С. 195-200. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.Наведено 4 основні моделі (3 некооперативні та 3 кооперативна) ділової гри підприємств - учасників маркетингового каналу, що надають змогу оцінити можливість оптимального формування доходів підприємств з урахуванням стратегій їх поведінки. Зокрема, до уваги беруться цінова стратегія та стратегія формування витрат на кооперативну рекламу, що, визначаючи особливості поведінки підприємства-виробника та підприємства роздрібної торгівлі (посередника), є основними чинниками впливу на формування їх доходів. Наведено ігрові ситуації, що формують рівновагу Неша, а також рівновагу Стакельберга, відображають можливі розв'язки некооперативної взаємодії виробника і посередника, тоді як кооперативна теоретико-ігрова модель надає змогу аналітично представити розв'язок задачі максимізації прибутку маркетингового каналу. Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)29в610.6
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж23244/екон. та підпр. Пошук видання у каталогах НБУВ Повний текст Наукова періодика України
Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|