Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000707878<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
Бабій Ю. Б. Дієвість сучасного рекламного дискурсу (дієслівні домінанти) / Ю. Б. Бабій // Держава та регіони. Сер. Гуманітар. науки. - 2019. - № 1. - С. 81-86. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.Досліджено поняття лінгвістичної дієвості рекламного дискурсу на прикладі дієслівних домінант. Завдяки широкому спектру дієслівних категорій, когнітивній семантиці дієслова, його стилістичному потенціалу охарактеризовано шляхи увиразнення текстів залежно від цільового спрямування рекламного дискурсу. Індекс рубрикатора НБУВ: Ш107.716 + Ш141.14-716
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж23244/Гум.н. Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
|