Малик Ю. Ю. Досвід та проблеми викладання гістології, цитології та ембріології / Ю. Ю. Малик, Т. О. Семенюк, Н. П. Пентелейчук // Буков. мед. вісн.. - 2019. - 23, № 1. - С. 145-150. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.Мета роботи - проаналізувати досвід викладання гістології, цитології та ембріології, визначити шляхи підвищення ефективності самостійної підготовки студентів до складання ліцензійних інтегрованих іспитів "Крок 1". Після закінчення вивчення всіх фундаментальних дисциплін, а саме після завершення третього курсу, студенти складають ліцензійний інтегрований іспит "Крок 1". Проаналізовано шляхи вдосконалення підготовки студентів до ліцензійного інтегрованого іспиту "Крок 1" й особливості викладання гістології, цитології та ембріології з використанням сучасних технічних засобів та інтерактивних методів на всіх етапах навчального процесу, а також роль міжпредметної інтеграції в успішному засвоєнні навчальної дисципліни "гістологія, цитологія та ембріологія" як однієї з базових дисциплін. Висновок: комплексний, багатоплановий і ступеневий підхід до викладання гістології, цитології та ембріології з широким використанням інноваційних методів навчання та комп'ютерних інформаційних технологій, застосування принципів міжпредметної інтеграції, а також покроковий підхід до вивчення типових ситуаційних завдань сприятиме підвищенню рівня підготовки студентів, росту їх мотивації та, як результат, успішному складанню ліцензійного інтегрованого іспиту "Крок 1". Індекс рубрикатора НБУВ: Р11(4УКР)р3-33
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж15712 Пошук видання у каталогах НБУВ Повний текст Наукова періодика України Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|