РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000708476<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Фомін О. В. 
Теоретично-практичний базис правки деформованих вагоноконструкцій термічним впливом / О. В. Фомін, О. А. Логвіненко, О. В. Бурлуцький, А. М. Фоміна // Наука та прогрес трансп. Вісн. Дніпропетр. нац. ун-ту залізн. трансп. ім. акад. В. Лазаряна. - 2018. - № 6. - С. 155-164. - Бібліогр.: 11 назв. - укp.

Мета дослідження - обгрунтування доцільності використання методу термічної правки (ТП) для усунення деформацій вагонних металоконструкцій, які мають місце під час їх виготовлення, експлуатації та ремонту. Для досягнення зазначеної мети створено математичний апарат, який базується на методах математичного планування експерименту. Розроблено узагальнений універсальний математичний запис оптимізаційного дослідження ТП вагоноконструкцій. Проведене моделювання ТП з використанням програмного комплексу систем автоматизованого проектування SolidWorks, а також експериментальне дослідження натурного зразка верхнього обв'язування напіввагона. На основі узагальненого математичного запису оптимізаційного дослідження ТП вагоноконструкцій створено математичні залежності для термічної правки хребтової балки та верхнього обв'язування універсальних напіввагонів. Ці залежності описують зміну величини деформаційного прогину з відповідними геометричними параметрами зон нагрівання (прогину хребтової балки та профілю верхнього обв'язування) залежно від варіювання керованих змінних (геометричних параметрів плям нагрівання й температури). Побудовано допоміжні графіки (бінарні перерізи) для обгрунтованого вибору оптимальних значень геометричних параметрів зон нагрівання у разі застосування термічної правки деформацій елементів вантажних вагонів, які виникають під час їх виготовлення, ремонту та експлуатації. На основі розроблених скінченно-елементних моделей виконано підтвердження ефективності ТП. Експериментальним шляхом доведено точність одержаного в ході комп'ютерного моделювання ефекту і відзначено усунення прогину елемента вагонної конструкції, який виник під час накладання зварного шва. Розроблений математичний апарат і створена на його основі модель для дослідження ТП вагоноконструкцій надають змогу обгрунтовано підходити до вибору оптимальних параметрів зазначеної правки під час її застосування для усунення деформацій, які виникають в елементах вантажних вагонів. Урахування одержаних результатів сприятиме зниженню витрат на технологічні процеси побудови та ремонту вантажних вагонів, які складають основу вагонного парку залізниць України.


Індекс рубрикатора НБУВ: О24-06 + О24-08

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж72605 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Повний текст  Наукова періодика України 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського