Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000709488<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
Дерпак О. В. Реклама як ефективний чинник впливу на мовленнєву культуру споживача (на прикладі рекламних текстів сфери будівельних послуг) / О. В. Дерпак // Поліграфія і вид. справа. - 2017. - № 2. - С. 183-189. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.З'ясовано проблему ефективного мовленнєвого впливу рекламного тексту на культуру мовлення. Вміщено детальний аналіз ненормативних текстів реклами у сфері будівельних послуг з погляду впливу на потенційного споживача. Дан висновк, що ненормативні українські рекламні тексти закріплюють у свідомості споживача кальковані суржикові форми, і якщо помилки трапляються часто, споживач може сприймати їх як норму. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч620.164
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж29709 Пошук видання у каталогах НБУВ Повний текст Наукова періодика України Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
|