РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000709488<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Дерпак О. В. 
Реклама як ефективний чинник впливу на мовленнєву культуру споживача (на прикладі рекламних текстів сфери будівельних послуг) / О. В. Дерпак // Поліграфія і вид. справа. - 2017. - № 2. - С. 183-189. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

З'ясовано проблему ефективного мовленнєвого впливу рекламного тексту на культуру мовлення. Вміщено детальний аналіз ненормативних текстів реклами у сфері будівельних послуг з погляду впливу на потенційного споживача. Дан висновк, що ненормативні українські рекламні тексти закріплюють у свідомості споживача кальковані суржикові форми, і якщо помилки трапляються часто, споживач може сприймати їх як норму.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч620.164

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж29709 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Повний текст  Наукова періодика України 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського