РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000709610<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Толочко В. М. 
Дослідження мотиваційних аспектів тематичного удосконалення спеціалістів фармації / В. М. Толочко, В. Ю. Адонкіна, О. М. Должнікова // Фармацевт. журн.. - 2019. - № 3. - С. 31-40. - Бібліогр.: 12 назв. - укp.

Система післядипломної освіти спеціалістів фармації призначена для удосконалення освіти і професійної їх підготовки шляхом поглиблення, розширення й оновлення професійних знань, умінь і навичок, важливою складовою якої є тематичне підвищення кваліфікації. Тому доцільним постає питання про вивчення мотиваційних аспектів у спеціалістів фармації до такого навчання з метою забезпечення своїх професійних потреб на теперішньому етапі розвитку вітчизняного фармацевтичного ринку, а також з'ясування форм і методів його проведення. Мета роботи - з'ясування думок спеціалістів фармації про мотиваційні аспекти, види та форми тематичного їх навчання у системі післядипломної освіти, а також можливостей для більш широкого використання інноваційних підходів. Об'єкт дослідження - досвід проходження спеціалістами фармації циклів тематичного удосконалення. Для досягнення поставленої мети використано сучасні наукові методи, зокрема вибіркового спостереження, анкетування, фокус-груп, експертних оцінок, безпосереднього вивчення протягом 2018 - 2019 рр. серед спеціалістів фармації, які обіймають різні посади (97 осіб, які склали групу респондентів). Дослідження показали, що серед спеціалістів фармації існує мотивація до навчання на циклах тематичного удосконалення як загального характеру (9 складових), так і для забезпечення особистих потреб (12 складових). На першому місці залишається бажання спеціалістів фармації одержати нові теоретичні та практичні знання, підвищити кваліфікаційний рівень як керівника, спеціаліста, організатора, а також забезпечити зростання професійного рівня, розширення можливостей для самоаналізу, досягти подальших успіхів у практичній діяльності, бажання підвищити своє матеріальне становище. Встановлено, що серед видів тематичного вдосконалення спеціалісти фармації надають найбільшу перевагу проходженню циклів тематичного удосконалення у вигляді очної форми навчання, виїзних циклів та очно-заочного навчання. Їх думка стосовно використання інших інноваційних форм тематичного навчання чітко не окреслена. Вказане пов'язано з відсутністю досвіду використання, наприклад, дистанційної форми та тегеоивистого навчання, а також із досвідом використання internet-технологій. Таким чином, тематичне удосконалення спеціалістів фармації є вагомою складовою післядипломної освіти, до якого у них існують мотиваційні аспекти, які грунтуються на можливості обирати організацію, форми та методи його проведення з метою задоволення професійних потреб загального та особистісного характеру. До найпривабливіших видів тематичного вдосконалення доцільно віднести проходження циклів у формі очного навчання, виїзних циклів та очно-заочного навчання. Існують можливості для більш широкого впровадження інноваційних і перспективних форм тематичного удосконалення спеціалістів фармації шляхом дистанційного та переривистого навчання.


Індекс рубрикатора НБУВ: Р11(4УКР)р88

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж28227 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Повний текст  Наукова періодика України 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського