Безпалько І. Р. Організація та впровадження практики маркетингового аудиту на видавничо-поліграфічних підприємствах / І. Р. Безпалько, В. Б. Базилюк // Наук. зап. / Укр. акад. друкарства. - 2017. - № 2. - С. 180-187. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.Визначено, що маркетингова діяльність на вітчизняних видавничо-поліграфічних підприємствах сьогодні характеризується фрагментарністю, відсутністю системних маркетингових досліджень та розвиненої інформаційної системи, а це ускладнює адаптацію цих структур до мінливих умов ринку. Встановлено, що маркетинговий аудит, як комплексний та системний аналіз зовнішнього та внутрішнього середовища підприємства, є ефективним засобом управління маркетингом підприємства і контролю за його результатами. Розглянуто особливості організації та впровадження практики маркетингового аудиту на видавничо-поліграфічних підприємствах, визначено місце та роль аудиту маркетингу в системі управління підприємством із позицій маркетингового планування і маркетингового контролю. Здійснено структуризацію процесу маркетингового аудиту з визначенням застосовуваних методів на кожному етапі, враховуючи специфіку видавничо-поліграфічної діяльності. Обгрунтовано доцільність застосування практики здійснення маркетингового аудиту на видавничо-поліграфічних підприємствах з метою поліпшення їх господарського становища та підвищення конкурентноспроможності. Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)307.050-211.1
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж70173 Пошук видання у каталогах НБУВ
Повний текст Наукова періодика України Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) ![](/irbis_nbuv/images/info.png) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|