Туркевич О. М. Driving pressure як компонент респіраторного моніторингу пацієнтів з ожирінням при лапароскопічних операціях / О. М. Туркевич // Медицина неотлож. состояний. - 2019. - № 4. - С. 78-81. - Бібліогр.: 11 назв. - укp.Досліджено респіраторні показники 20 пацієнтів із 2-м ступенем ожиріння, яким проводилась лапароскопічна холецистектомія. Основну увагу було приділено визначенню driving pressure (<$E DELTA> P) та його оптимізації шляхом використання підвищеного позитивного тиску у кінці видиху (PEEP). Пацієнти були розподілені на основну та контрольну групи, по 10 пацієнтів у кожній. У контрольній групі PEEP встановлювався на рівні 5 см вод.ст., а в основній - на рівні 10 см вод.ст. На етапі підвищення внутрішньочеревного тиску до рівня 15 мм рт.ст. реєструвалися наступні показники: статичний тораколегеневий комплайєнс (CRS), тиск плато (p. plato) - та розраховувався driving pressure. Розрахунок необхідного дихального обієму проводився, обчислюючи передбачувану масу пацієнта, помножену на 6 мл/кг. Основні параметри налаштовувались згідно зі стратегією протективної вентиляції. Результатом даного дослідження було підвищення CRS та зниження <$E DELTA>P в основній групі пацієнтів. Дані результати можуть свідчити про доцільність застосування концепції відкритих легень у пацієнтів з ожирінням при підвищеному внутрішньочеревному тиску. Індекс рубрикатора НБУВ: Р457.445.52-86 + Р415.202.1
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж25344 Пошук видання у каталогах НБУВ
Повний текст Наукова періодика України
![](/irbis_nbuv/images/info.png) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|