РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000710861<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Лапина Л. Г. 
Определение вертикальных неровностей железнодорожного пути по результатам измерений ускорений буксовых узлов грузового вагона / Л. Г. Лапина // Техн. механіка. - 2019. - № 2. - С. 73-79. - Библиогр.: 6 назв. - рус.

Роботу присвячено розвитку підходів до визначення фактичних нерівностей залізничної колії. Такі нерівності традиційно використовуються як складові вхідного збурення при розрахунках динамічного стану екіпажу, що рухається. Мета роботи - розробка способу визначення нерівностей колії, більш точного і зручного у використанні, ніж обробка записів показань вагона-колієвимірювача. Для випадку вертикальних нерівностей в припущенні безвідривного руху колеса по рейці цю задачу пропонується вирішувати шляхом двократного інтегрування записів прискорень буксових вузлів вантажного вагона. Розглянуто спосіб числового інтегрування процесів в частотній області із застосуванням перетворення Фур'є. Для видалення з результатів інтегрування складових, що залежать від початкових умов і викликають зсув цих результатів від дійсних, пропонується скористатися алгоритмом фільтрації. Описаний підхід апробовано на прикладах інтегрування гармонічної функції, заданої аналітично, і випадкового процесу, отриманого в експерименті. Проведено порівняння обчислених оцінок переміщень заданої точки механічної системи з відповідними значеннями, відомими апріорі. Визначено значення нижньої і верхньої границь смуги фільтрації результуючого процесу. Показано високу точність результатів інтегрування після застосування смугової фільтрації. Відзначено, що застосування даного підходу для визначення нерівностей колії може розширити діапазон аналізованих довжин нерівностей колії в порівнянні з тими, що коректно відновлюються по записах показань колієвимірювача. Запропонований спосіб дворазового інтегрування в частотній області в поєднанні зі смуговою фільтрацією результатів може бути використаний не тільки для визначення нерівностей залізничної колії, але й при вирішенні інших технічних задач, в яких необхідно інтегрувати сигнали, одержані в ході експерименту.


Індекс рубрикатора НБУВ: О211-082.051-5 + О22-015.2

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16745 Пошук видання у каталогах НБУВ 
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського