Бондаренко Г. Організація навчально-ігрової діяльності учнів під час вивчення художнього твору / Г. Бондаренко, В. Пащенко // Теорет. й приклад. проблеми сучас. філології : зб. наук. пр.. - 2019. - Вип. 8 (ч. 2). - С. 211-219. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.Доведено важливість творчої гри для всебічного розвитку дітей. Цікаві ігри створюють бадьорий, радісний настрій, роблять життя школярів повним, задовольняють їхню потребу в активній діяльності. Визначаючи неабияку роль гри в житті людини, сучасні психологи згодні в тому, що більшість учнів успішно вирішують проблеми та завдання, запропоновані в ігровій формі. Показано, що ігри в школі спрямовані на засвоєння нових знань у суспільній діяльності. На заняттях значна увага приділяється збереженню тісного взаємозв'язку знань, почуттів, поведінки в розкритті й осмисленні поставлених проблем. Виявлено, що гра - один із методів, який дає гарні результати в поєднанні зі спостереженнями, бесідами, читанням, що дозволяє дитині виявити особливості мислення й уявлення, її емоційність, активність, розвиває потребу в спілкуванні. Індекс рубрикатора НБУВ: Ш5(4УКР) р20-2 + Ч421.252.46
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж74512 Пошук видання у каталогах НБУВ
Повний текст Наукова періодика України Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) ![](/irbis_nbuv/images/info.png) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|