Mokliak M. Features of the promotion policy of the confectionery industry = Особливості промоційної політики кондитерської промисловості / M. Mokliak, Ya. Perederii, M. Safonov // Економіка і регіон. - 2019. - № 1. - С. 108-116. - Бібліогр.: 9 назв. - англ.Визначено сутність та мету процесу просування продукції на ринок, конкретизовано етапи її просування. Розглянуто особливості організації цього процесу з урахуванням специфіки продукції. Запропоновано алгоритм удосконалення технологій, організації процесів виробництва й управління підприємством під час просування на ринок інноваційної продукції. Нові форми стимулювання, організаційні структури,методи розролення управлінських рішень - усе це інноваційна продукція. З метою прискорення та підвищення якості процесу просування продукції на ринок суб'єктам господарювання запропоновано ділитися своїми знаннями про потенційних споживачів із партнерами. Сучасною тенденцією організації процесу просування продукції на ринок є пошук підприємствами вертикальних і горизонтальних інтеграційних зв'язків один з одним, що зумовлено дефіцитом власних фінансових коштів, подорожчанням позикових ресурсів, ускладненням залучення інвестицій, зниженням тривалості життєвого циклу інноваційної продукції, необхідністю комплексного використання різних методів просування й іншими факторами. Крім того, приділено увагу дослідженню особливостей політики просування підприємства кондитерської галузі. Розглянуто теоретичні, методичні засади формування і реалізації політики просування на підприємствах кондитерської промисловості. Досліджено чинники, які треба враховувати при розробленні виходу на нові ринки. Розглянуто основні напрями, за котрими працюють підприємства кондитерської галузі, а також конкурентні переваги, які отримує підприємство шляхом здійснення політики просування. Проаналізовано політику просування на прикладі діяльності кондитерської фірми "Домінік". На основі виконаного аналізу обгрунтовано припущення, що в кондитерській галузі доцільно вводити новітні сучасні методи просування продукції з метою отримання підприємств-лідерів. Розглянуто подальші перспективи галузі з урахуванням налагодження виробництва функціональних кондитерських виробів. Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)306.751.7
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж24790 Пошук видання у каталогах НБУВ Повний текст Наукова періодика України
Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|