РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000711271<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Mokliak M. 
Features of the promotion policy of the confectionery industry = Особливості промоційної політики кондитерської промисловості / M. Mokliak, Ya. Perederii, M. Safonov // Економіка і регіон. - 2019. - № 1. - С. 108-116. - Бібліогр.: 9 назв. - англ.

Визначено сутність та мету процесу просування продукції на ринок, конкретизовано етапи її просування. Розглянуто особливості організації цього процесу з урахуванням специфіки продукції. Запропоновано алгоритм удосконалення технологій, організації процесів виробництва й управління підприємством під час просування на ринок інноваційної продукції. Нові форми стимулювання, організаційні структури,методи розролення управлінських рішень - усе це інноваційна продукція. З метою прискорення та підвищення якості процесу просування продукції на ринок суб'єктам господарювання запропоновано ділитися своїми знаннями про потенційних споживачів із партнерами. Сучасною тенденцією організації процесу просування продукції на ринок є пошук підприємствами вертикальних і горизонтальних інтеграційних зв'язків один з одним, що зумовлено дефіцитом власних фінансових коштів, подорожчанням позикових ресурсів, ускладненням залучення інвестицій, зниженням тривалості життєвого циклу інноваційної продукції, необхідністю комплексного використання різних методів просування й іншими факторами. Крім того, приділено увагу дослідженню особливостей політики просування підприємства кондитерської галузі. Розглянуто теоретичні, методичні засади формування і реалізації політики просування на підприємствах кондитерської промисловості. Досліджено чинники, які треба враховувати при розробленні виходу на нові ринки. Розглянуто основні напрями, за котрими працюють підприємства кондитерської галузі, а також конкурентні переваги, які отримує підприємство шляхом здійснення політики просування. Проаналізовано політику просування на прикладі діяльності кондитерської фірми "Домінік". На основі виконаного аналізу обгрунтовано припущення, що в кондитерській галузі доцільно вводити новітні сучасні методи просування продукції з метою отримання підприємств-лідерів. Розглянуто подальші перспективи галузі з урахуванням налагодження виробництва функціональних кондитерських виробів.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)306.751.7

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24790 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Повний текст  Наукова періодика України 
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського