Андруник В. А. Інформаційні технології навчання учнів з аутизмом / В. А. Андруник, Т. В. Шестакевич, В. В. Пасічник, Н. Е. Кунанець // Вісн. Нац. ун-ту "Львів. політехніка". - 2018. - № 901. - С. 76-88. - Бібліогр.: 78 назв. - укp.Одним із найдієвіших способів соціалізації особи, що має особливі потреби, є навчання. Інформаційні технології, використовувані для супроводу навчання осіб з аутизмом повинні враховувати особливості психофізичного розвитку таких учнів. Забезпечення комфортного комунікаційного середовища, розвиток соціальних навичок є невід'ємною складовою навчання учнів з аутизмом. Дослідження інформаційних технологій, розроблених у світі, надасть змогу виявити найперспективніші напрями розвитку таких технологій. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч439.5
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж29409/А Пошук видання у каталогах НБУВ Повний текст Наукова періодика України Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|