РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000712018<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Tabachnikov S. 
The empirical research of the experience of reflection of future psychologists = Емпіричне дослідження досвіду рефлексії майбутніх психологів / S. Tabachnikov, N. Mikhalchuk, Ye. Kharchenko, E. Ivashkevych // Психол. перспективи : зб. наук. пр.. - 2019. - Вип. 33. - С. 248-260. - Бібліогр.: 12 назв. - англ.

Описано чотири види компетентності, які фасилітують становлення в майбутніх психологів досвіду рефлексії: спеціальна компетентність - володіння власне професійною діяльністю на досить високому рівні, здатність особистості проектувати свій подальший професійний розвиток; соціальна компетентність - володіння прийомами здійснення загальної (групової, кооперативної) професійної діяльності, принципами співпраці, а також прийнятими в цій професії прийомами професійного спілкування, здатність до прийняття соціальної відповідальності за результати своєї роботи; особистісна компетентність - володіння прийомами особистісної презентації та саморозвитку, засобами протистояння професійним деформаціям особистості; індивідуальна компетентність володіння прийомами самореалізації й розвитку індивідуальності в професійній сфері, готовність до професійного зростання, здатність до індивідуального самозбереження, протистояння професійному вигорянню, уміння раціонально організовувати свою працю, виконання діяльності з позитивною мотивацією, радістю й енергією. Показано, що в такому контексті індивідуальний досвід має ціннісні, рефлексивні, комунікативні, операціональні характеристики. Саме така сукупність параметрів досвіду забезпечує самостійність психолога, його цілеспрямовану діяльність. Описано результати формувального експерименту, який проводили протягом навчання майбутніх психологів експериментальних груп у вищій школі протягом 2017 навчального року. Зі студентами проведено розроблений авторами статті тренінг "Розвиток інтерпретативної компетентності". Наприкінці кожного заняття використано метод наративу з метою відрефлексування студентами власної діяльності, реконструкції ними усвідомленого сенсу своїх переживань, розуміння сутності й походження актуально функціонуючих інтерпретаційних процесів.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю952.2-3 + Ю937.42 + С5*332.111.3-355

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж71450 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Повний текст  Наукова періодика України 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського