РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000712073<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Mozhaiev O. 
Minimization of power losses by traction-transportation vehicles at motion over a bearing surface that undergoes deformation / O. Mozhaiev, H. Kuchuk, D. Shvets, V. Tretiak, M. Tretiak, V. Ostropilets, V. Markov, M. Mozhaiev, T. Kolisnyk, A. Nechausov // Вост.-Европ. журн. передовых технологий. - 2019. - № 1/1. - С. 69-74. - Бібліогр.: 16 назв. - англ.

Мета дослідження - розроблення методу мінімізації втрат потужності тягово-транспортних засобів під час руху по опорній поверхні з утворенням колії; підвищення тягового коефіцієнта корисної дії позашляхових тягово-транспортних засобів шляхом визначення та мінімізації втрат потужності на утворення колії на опорній поверхні під впливом ходових частин засобу. Підвищення коефіцієнта корисної дії тягово-транспортних засобів, який складає 55 - 65 %, є пріоритетним напрямом розвитку механізації сільського господарства. Частина втрат, які залежать від конструкції засобу, в процесі експлуатації майже не контролюється. Але на суттєві втрати в ходових системах, які доходять до 20 %, можна впливати. Суть впливу полягає в узгоджені налаштування ходових систем тягово-транспортних засобів із станом опорної поверхні. Зокрема, в процесі даного дослідження проведено аналіз величин потужностей, що витрачаються на переміщення елементів системи остов машини - підвіска - ходова система - опорна поверхня, яка деформується на підставі визначення силових і кінематичних факторів. На підставі прямих вимірювань визначаються втрати потужності ходовими системами на утворення колії на опорній поверхні та переміщення елементів ходової системи. Запропоновано визначати потужність, яка витрачається на утворення колії здійснювати шляхом множення частки сили ваги, яка припадає на відповідний рушій на швидкість руйнування опорної поверхні. На підставі отриманих результатів та аналізу експериментальних даних зроблено висновок, що запропонована методика визначення втрат потужності на утворення колії тягово-транспортними засобами на опорній поверхні надає можливість обгрунтовувати вибір параметрів ходових систем із метою підвищення тягового ккд.


Індекс рубрикатора НБУВ: О12-046

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24320 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Повний текст  Наукова періодика України 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського