РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000712161<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Sotnikov Yu. 
Big Data as a fundamental approach to creating a portrait of the target consumer = Big Data як основоположний підхід у створенні портрета цільового споживача / Yu. Sotnikov, A. Ereshko // Наук. вісн./Одес. нац. екон. ун-т. - 2019. - № 4. - С. 123-136. - Бібліогр.: 12 назв. - англ.

Аналіз ринку споживачів - невід'ємна частина успішного ведення бізнесу. Саме з портрета покупця починається будь-яка маркетингова кампанія і це один з найважливіших моментів визначення прибуткового бізнесу. Не маючи чіткого портрета можливого клієнта / покупця, неможливо скласти грамотне пропозицію на товар, а ще важче правильно адресувати цю пропозицію. У світлі Четвертої промислової революції і відповідно масової цифровізації, коли передові технології радикально змінюють цілі галузі економіки приголомшливо швидкими темпами і накопичуються величезні масиви неструктурованих даних, слід звернути увагу на технологію Big Data. Розглянуто поняття Big Data як основний фактор переходу до персоніфікованого підходу в дослідженні поведінки споживачів. Визначено, яким чином Big Data впливає на маркетингову діяльність сучасних підприємств. Викладено методи обробки неструктурованої інформації, серія підходів і інструментарій великих даних. Розглянуто, як використовується досліджувана технологія на етапі аналізу ринкового середовища і аудиту власне маркетингової діяльності. Виділено основні переваги, які отримує виробник при впровадженні рішень інтелектуального аналізу інформації. Доведено вигоду споживача від поширення технології Big Data в бізнес- середовищі. Виявлено основні ризики і проблеми, якими супроводжується використання Big Data на даному етапі розвитку даної технології. Наведено практичні приклади досвіду використання Big Data для створення портрета цільового споживача зарубіжними компаніями в якості подальших передумов для реалізації різноманітних маркетингових рішень, стратегій, для здійснення професійної діяльності, що передбачає використання сучасних технологій прийняття рішень, бізнес-аналітики для різних галузей економіки.


Індекс рубрикатора НБУВ: У542.10-361

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж72117 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Повний текст  Наукова періодика України 
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського