Казачінер О. Створення вчителем інклюзивного освітнього середовища на заняттях з іноземної мови / О. Казачінер // Пед. інновації: ідеї, реалії, перспективи : зб. наук. пр.. - 2019. - Вип. 1. - С. 20-29. - Бібліогр.: 14 назв. - укp.Проаналізовано суть і зміст поняття інклюзивного освітнього середовища як сукупності умов, способів і засобів їх реалізації для спільного навчання, виховання та розвитку здобувачів освіти з урахуванням їхніх потреб і можливостей. Обгрунтовано, що інклюзивне освітнє середовище має створюватися не лише в закладі освіти, а й учителями на конкретних уроках, зокрема на уроках іноземної мови. Визначено, що забезпечення створення інклюзивного освітнього середовища на заняттях з іноземної мови має передбачати наявність низки спеціальних професійних умінь учителя. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч430.221.05 + Ч426.11/17
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж71506 Пошук видання у каталогах НБУВ Повний текст Наукова періодика України Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|