Ліпін М. Розум виховання і виховання розуму / М. Ліпін, М. Орлов // Пед. інновації: ідеї, реалії, перспективи : зб. наук. пр.. - 2019. - Вип. 1. - С. 76-82. - Бібліогр.: 20 назв. - укp.Сутність освіти полягає в розвитку людської суб'єктності, людини в людині. Вона вводить людську душу у величний та ієрархічний космос культурного канону. Без усвідомлення логіки розвитку людської суб'єктності, без роботи мислення ввести індивіда в культуру неможливо. Поза цією логікою людину приводять до наперед заданого масштабу, її знову і знову змушують брати участь у масштабних експериментах щодо виготовлення "нової людини". Освіта в усі часи активно брала участь у процесі формування зазначеної ієрархії, проте є два різних способи формування людського світогляду. У межах першого світогляд формується завдяки спеціалізованій діяльності виховання, а в межах другого - через становлення такої універсальної здібності, як мислення. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30в2:Ю2 + Ю212.2 + Ю216.26 + Ю937.231
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж71506 Пошук видання у каталогах НБУВ Повний текст Наукова періодика України Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|