Доротюк В. Сутність компетентності: психологічний складник / В. Доротюк // Пед. інновації: ідеї, реалії, перспективи : зб. наук. пр.. - 2019. - Вип. 1. - С. 91-100. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.Розглянуто проблему сутності компетентності в освітній галузі. Вчителі, психологи та адміністрація ЗЗСО не мають інструментарію для реалізації проекту формування компетентностей учнів, попри те, що перед ними виникло це завдання. Не існує моделі впровадження компетентнісно-орієнтованого навчання, відсутня структура особистості учня, програма розвитку його природних здібностей і врахування власних цінностей та поглядів в освітньому процесі. У науковій літературі визначення компетентності має розбіжності. Закладено основи психологічних досліджень у педагогічній практиці, визначено їх роль та місце в компетентно-орієнтованій освіті. На думку автора, психологічні дослідження дозволять учителю скласти знаннєву і особистісну характеристику на кожного учня. Це дасть змогу вивчити його можливості до засвоєння нового матеріалу, запам'ятовування, заучування та самоосвіти. Наявність творчих здібностей та їх варіації можуть бути використані в підготовці до занять, та пошуку нових форм і методів викладання. Спрямованість особистості та її цінності допоможуть у побудові концепції виховної діяльності. Автор упевнений в тому, що психологічний складник освітньої системи формування компетентностей є важливим і становить підгрунтя цього процесу. Індекс рубрикатора НБУВ: Ю952.2-734 + Ю983.723 + Ю984.03.2-353
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж71506 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|