Ткаченко Л. І. Cтруктурна модель педагогічної підтримки соціалізації учнів із застосуванням інтернет-технологій / Л. І. Ткаченко // Освіта та розвиток обдар. особистості. - 2019. - № 2. - С. 57-63. - Бібліогр.: 19 назв. - укp.
Здійснено теоретичний аналіз наявних у сучасній науці підходів до вивчення проблеми соціально-психологічної адаптації до навчання в школі. Виокремлено одне з головних завдань учителів і психологів, які працюють з першокласниками в умовах Нової української школи в контексті успішної адаптації дітей у шкільному середовищі. Розглянуто ефективність соціально-психологічної адаптації в контексті наукової освіти. Визначено необхідність надання психологічної підтримки в процесі адаптації до навчання у школі обдарованим першокласникам. Запропоновано рекомендації щодо підвищення рівня адаптивності обдарованих першокласників і запобігання дезадаптації.
Шифр НБУВ: Ж100965Пошук видання у каталогах НБУВ Повний текст Наукова періодика УкраїниДодаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"