Нагнибіда М. М. Профорієнтаційна діяльність з обдарованими дітьми: світовий досвід / М. М. Нагнибіда // Освіта та розвиток обдар. особистості. - 2019. - № 2. - С. 83-89. - Бібліогр.: 18 назв. - укp.Описано профорієнтаційну діяльність, що здійснюється в системах шкільної освіти різних країн, а саме в США, Франції, Німеччині, Японії, Великій Британії, Канаді. Проаналізовано історію розвитку та становлення профорієнтації. Визначено основні елементи організаційної структури профорієнтаційної служби в цих країнах. Зокрема окреслено проблеми профорієнтації обдарованих. Виокремлено потреби обдарованих підлітків щодо професійної інформації. Визначено гендерні відмінності у сприйнятті власної майбутньої професії серед обдарованих підлітків. Описано світовий досвід у діяльності з профорієнтації обдарованих дітей. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.351.6
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж100965 Пошук видання у каталогах НБУВ Повний текст Наукова періодика України Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|