Торкут Н. М. Трейлер фільму як тип аудіовізуальної реклами: загальна характеристика, різновиди та функції / Н. М. Торкут, Л. Г. Пономаренко // Держава та регіони. Сер. Соц. комунікації. - 2018. - № 1. - С. 161-165. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.Проаналізовано трейлер фільму як специфічний соціально-комунікаційний феномен, основне завдання якого полягає у формуванні у глядачів інтересу до майбутнього фільму. Відзначено, що спільними характеристиками трейлера фільму з іншими видами реклами є виконувані ним функції та властиві комунікаційні ознаки. Шляхом характеристики трьох видів реклами - інформативної, імперативної та афірмативної - встановлено, що трейлер як аудіовізуальний тип реклами містить ознаки усіх трьох видів. За критерієм мети рекламування виділено 3 основні типи трейлерів. Виявлено основну відмінність кінотрейлера і його антиспойлерність, тобто зберігання таємниці кінця фільму. Індекс рубрикатора НБУВ: Щ370.9 + Ч620.164в2:Щ37
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж23244/соц.комун. Пошук видання у каталогах НБУВ Повний текст Наукова періодика України Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|