РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000714492<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Торкут Н. М. 
Трейлер фільму як тип аудіовізуальної реклами: загальна характеристика, різновиди та функції / Н. М. Торкут, Л. Г. Пономаренко // Держава та регіони. Сер. Соц. комунікації. - 2018. - № 1. - С. 161-165. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Проаналізовано трейлер фільму як специфічний соціально-комунікаційний феномен, основне завдання якого полягає у формуванні у глядачів інтересу до майбутнього фільму. Відзначено, що спільними характеристиками трейлера фільму з іншими видами реклами є виконувані ним функції та властиві комунікаційні ознаки. Шляхом характеристики трьох видів реклами - інформативної, імперативної та афірмативної - встановлено, що трейлер як аудіовізуальний тип реклами містить ознаки усіх трьох видів. За критерієм мети рекламування виділено 3 основні типи трейлерів. Виявлено основну відмінність кінотрейлера і його антиспойлерність, тобто зберігання таємниці кінця фільму.


Індекс рубрикатора НБУВ: Щ370.9 + Ч620.164в2:Щ37

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23244/соц.комун. Пошук видання у каталогах НБУВ 
Повний текст  Наукова періодика України 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського