Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000714511<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
Воронова В. В. Геобрендинг як соціально-комунікаційна технологія: формування термінологічного апарату / В. В. Воронова // Держава та регіони. Сер. Соц. комунікації. - 2018. - № 2. - С. 92-98. - Бібліогр.: 18 назв. - укp.Узагальнено підходи до визначення геобрендингу, акцентовано увагу на його комунікаційній складовій. Досліджено коло термінологічних одиниць геобрендингу як прикладної соціально-комунікаційної технології. Термінологічну несистематизованість і строкатість номінацій розглянуто як додаткову ознаку важливості й практичної значущості геобрендингу, атрибут його активного розвитку. Обгрунтовано доцільність використання терміна "геобрендинг" як основної номінації з огляду на низку його особливостей. Індекс рубрикатора НБУВ: С5*333.442
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж23244/соц.комун. Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
|