РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000714511<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Воронова В. В. 
Геобрендинг як соціально-комунікаційна технологія: формування термінологічного апарату / В. В. Воронова // Держава та регіони. Сер. Соц. комунікації. - 2018. - № 2. - С. 92-98. - Бібліогр.: 18 назв. - укp.

Узагальнено підходи до визначення геобрендингу, акцентовано увагу на його комунікаційній складовій. Досліджено коло термінологічних одиниць геобрендингу як прикладної соціально-комунікаційної технології. Термінологічну несистематизованість і строкатість номінацій розглянуто як додаткову ознаку важливості й практичної значущості геобрендингу, атрибут його активного розвитку. Обгрунтовано доцільність використання терміна "геобрендинг" як основної номінації з огляду на низку його особливостей.


Індекс рубрикатора НБУВ: С5*333.442

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23244/соц.комун. Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського