РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000714517<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Воронова В. В. 
Соціально-комунікаційний аспект геобрендингу / В. В. Воронова // Держава та регіони. Сер. Соц. комунікації. - 2018. - № 3. - С. 3-8. - Бібліогр.: 17 назв. - укp.

Розглянуто поліпредметну природу геобрендингу, окреслено соціально-комунікаційний характер геобрендингової діяльності. На основі узагальнення зарубіжної та української практики геобрендингу, аналізу джерел, дотичних до досліджуваної проблеми, зроблено висновок про відсутність єдиного розуміння концепту геобрендингу; обгрунтовано авторську його дефініцію як комплексу комунікаційних практик, спрямованих на просування певної території. Сформульовано завдання й особливості геобрендингових комунікацій, які мають інтеграційний, переконувальний характер.


Індекс рубрикатора НБУВ: С5*333.442

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23244/соц.комун. Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського