Воронова В. В. Соціально-комунікаційний аспект геобрендингу / В. В. Воронова // Держава та регіони. Сер. Соц. комунікації. - 2018. - № 3. - С. 3-8. - Бібліогр.: 17 назв. - укp.Розглянуто поліпредметну природу геобрендингу, окреслено соціально-комунікаційний характер геобрендингової діяльності. На основі узагальнення зарубіжної та української практики геобрендингу, аналізу джерел, дотичних до досліджуваної проблеми, зроблено висновок про відсутність єдиного розуміння концепту геобрендингу; обгрунтовано авторську його дефініцію як комплексу комунікаційних практик, спрямованих на просування певної території. Сформульовано завдання й особливості геобрендингових комунікацій, які мають інтеграційний, переконувальний характер. Індекс рубрикатора НБУВ: С5*333.442
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж23244/соц.комун. Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|