РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000714519<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Раренко Л. А. 
Динамічна 3D-графіка як засіб візуальної комунікації брендів на українському телебаченні / Л. А. Раренко // Держава та регіони. Сер. Соц. комунікації. - 2018. - № 3. - С. 16-21. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.

Досліджено використання динамічної 3D-графіки в рекламі на основі моніторингу рекламних блоків телеканалів "1+1", "Інтер", "Україна" протягом 2015 - 2017 рр. Для відбору телеканалів проаналізовано їх успіхи на міжнародних фестивалях реклами й теледизайну та відсоток використання 3D у переможних відеороботах. Проведено 27 цілодобових моніторингів. Понад 17 тис реклам виділено та класифіковано щодо використання 3D-графіки. Зроблено висновки щодо актуальності тривимірної анімації як засобу візуальної комунікації брендів.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч632.4(4УКР) + Ч620.164

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23244/соц.комун. Пошук видання у каталогах НБУВ 
Повний текст  Наукова періодика України 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського