![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Книжкові видання та компакт-диски ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Журнали та продовжувані видання ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Автореферати дисертацій ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Реферативна база даних ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Наукова періодика України ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Тематичний навігатор ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Авторитетний файл імен осіб
|
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000714519<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
Раренко Л. А. Динамічна 3D-графіка як засіб візуальної комунікації брендів на українському телебаченні / Л. А. Раренко // Держава та регіони. Сер. Соц. комунікації. - 2018. - № 3. - С. 16-21. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.Досліджено використання динамічної 3D-графіки в рекламі на основі моніторингу рекламних блоків телеканалів "1+1", "Інтер", "Україна" протягом 2015 - 2017 рр. Для відбору телеканалів проаналізовано їх успіхи на міжнародних фестивалях реклами й теледизайну та відсоток використання 3D у переможних відеороботах. Проведено 27 цілодобових моніторингів. Понад 17 тис реклам виділено та класифіковано щодо використання 3D-графіки. Зроблено висновки щодо актуальності тривимірної анімації як засобу візуальної комунікації брендів. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч632.4(4УКР) + Ч620.164
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж23244/соц.комун. Пошук видання у каталогах НБУВ
Повний текст Наукова періодика України Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) ![](/irbis_nbuv/images/info.png) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
|