Кисіолек А. Дослідження онлайн маркетингу у вищих освітніх закладах Польщі та України / А. Кисіолек, О. Карий, О. Прокопенко // Вісн. Нац. ун-ту "Львів. політехніка". - 2018. - № 892. - С. 105-113. - Бібліогр.: 15 назв. - укp.Процес цифрової трансформації маркетингу має вплив на кожну організацію, яка функціонує на ринку. Особливий статус серед них займають вищі освітні заклади, клієнти яких представлені цифровим поколінням. У статті викладені результати досліджень, присвячених використанню інтернету у маркетингових цілях, зокрема онлайн-рекламі, вищими освітніми закладами Польщі та України. За результатами дослідження, однією з домінуючих форм електронної реклами є різні форми візуалізації, особливо в форматі відео. Вищі освітні заклади вважають соціальні медіа надзвичайно важливою сферою маркетингової діяльності і електронне таргетування, як правило, здійснюється з використанням геолокації та демографічного націлювання. Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4Укр)497.40-211ф + Ч484(4Пол)711 + У9(4Пол)497.40-211ф + Ч484(4Укр)711
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж29409/А Пошук видання у каталогах НБУВ Повний текст Наукова періодика України Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|